marți, 22 ianuarie 2013

TU ... pe cine target-ezi?!

Dragele mele,

Azi sunt foarte contrariata si revoltata si tare as vrea sa va expun motivul si eventual poate voi ma puteti ajuta sa inteleg cate-ceva.

Aseara a mea sister-in-law vine si ma intreaba daca vreau sa rasfoiesc o revista. Nu vreau sa dau numele revistei pt ca o sa inceapa o mare valva si nu asta caut.
Ii multumesc si ma carabanesc pe canapea cu gandul ca, "de mult nu am mai rasfoit o revista de gen" si chiar de cateva zile ma si gandeam sa vad ce le mai da prin minte fashionistelor.
Si incep usurel sa parcurg paginile frumos colorate, cu poze bine prelucrate si photoshopate, dar foarte lucioase ale revistei. De la viata mondenelor si mondenilor, la siluri si stilate.

Iacata ajung si la partea care m-a lovit ca un trasnet! Trenduri si tendinte: de la machiaje pana la incaltari. Dat STAI!!! STAI sa vezi: 
- Fard de ploape: undeva la 150 - 200 RON
- Botine Valentino 3.445 RON
- FUSTA: 910 EURO!!!!!
( recunosc nu mai tin eu bine minte toate preturile) 


Bai nene!!!
Pe cine "DILEMA" mea target-ati voi?! 
Pe mine care stau in Militari si care de la metrou, statia Gorjului, pana la mine acasa (o statie de troleu), am pe bulevard cel putin TREI magazine "13 LEI orice produs"?!

Cate Andrea Esca, Amalia Nastase, Bianca Dragusanu si Giulia Nahmani credeti voi ca traiesc in Romanica noastra?! si care sa mai aiba si un venit net lunat de cel putin 2 000 euro?!
E plin Magheru de lume imbracata de 1 000 euro - vestimantatia. Dar desigur redus la magazinul din Otopeni/Militari/Romana/1Mai, si stim cu totii care!

Oricum, de aseara pana azi de dimineata ma linistisem! Pe bune!!!
Dar ca sa nu ma lase lumea linistita, intru pe FB sa ma mai chiorasc si eu ca babele, cand o vad pe tipa societatii civile mondene, care s-a bagat si ea in business ca a zis ca are fler de business woman. Vinde si ea bijoux-uri de "lux". Lux care se traduce prin: silver plated, emerald color earings si desigur preturi de la cel putin 100 euro per hand made.
Haida bre' lasa-ma!! Da mai lasa-ma!!!

Sigur, aceasta este parerea mea... fiecare e liber sa isi aleaga!

 Pe curand, fashionistelor,
GD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu