miercuri, 19 decembrie 2012

A mai trecut un an ...

... cu dedicatie pentru sinele fiecaruia dintre noi .... 
  .... play!!!

A mai trecut un an... acum ne indreptam cu pasi mici, dar repezi spre Sarbatorile de Craciun si Revelion.
Ne facem cu totii listute si liste, care pentru cine trebuie cadou, ce servim, ce oferim si la final ne oprim si ajungem la lista cea mai importanta a anului: CE AM AVUT, CE AM PIERDUT, CE AM CASTIGAT si la final CU CE AM RAMAS!
Lista mea o regasiti mai jos...

CE AM AVUT:
- un an groaznic
- frica
- bucurii 
- tristeti
- incercari
- oameni minunati alaturi
- speranta

CE AM PIERDUT:
- cea mai mare pierdere avuta pana la acest moment in viata: pe MAMA!!!
- frica de necunoscut
- prietenii 

CE AM CASTIGAT:
- increderea ca pot trece peste orice obstacol in viata;
- siguranta ca POT, eu daca vreau cu adevarat POT!!!
- certitudinea ca acolo unde imi petrec cea mai mare parte din timp muncind, este de fapt "FAMILIA MEA de SUFLET" - "FRATII MEI DE CRUCE";
- siguranta ca si eu sunt un copil al DOMNULUI, si ca DA - EL - are grija de noi si stie sa dea, dar sa si ia, si ca mereu vei primi cat poti duce si chiar mai mult, pentru a te trezi la realitatea ca POTI si ca viata nu se rezuma doar la TINE!!

CU CE AM RAMAS:
- clar am iesit un alt om dupa toata calatoria anului 2012
-  am ramas cu un sentiment de vinovatie care inca incerc sa ii gasesc radacinile ... 
- cu dorinta de a deveni un om mai bun
- cu un nou itinerariu spre descoperirea sinelui

Cred ca cel putin odata pe an (de sarbatori) trebuie sa ne facem lista asta (sau sa o adaptam in functie de cum suntem construiti fiecare) pentru a ne da seama unde, cum, cand am gresit si de ce trebuie sa ne auto-evaluam pentru a deveni mai buni.

Nimeni nu te ridica asa cum te poti ridica tu singur ... 
Multumeste-ti tie si sinelui pentru ceea ce esti...
Fa o lectie din fiecare incercare si cel mai important incearca sa te gasesti (regasesti) ... 

Melodia este pentru noi, pentru ca: ne mintim singuri, ne incurajam singuri, ne certam singuri, ne ridicam singuri, pentru NOI (eu/tu si sinele) cei puternici!!!

 

 Sarbatori Fericite si un Nou An plin de miracole!
GD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu